mahalat tehran mahalat tehran .

mahalat tehran

قيمت خانه در مناطق تهران

بافت خانه‌ها در قيمتشان تاثير دارد!

مسلما در هر منطقه‌اي هم كه قصد خريد و اجارۀ خانه را داشته باشيد، ميتونيد آپارتمان‌ها يا خانه‌هاي ويلايي با نرخ‌هاي متفاوت پيدا كنيد. از لوكس‌ترين و گرون‌ترين خونۀ اون محله تا خونه‌هاي مناسب و معمولي.

هر چه بافت خانه‌ها لوكس‌تر و نوسازتر باشند، بر قيمتشان هم تاثير مي‌گذارد. آپارتمان‌ها و خانه‌هايي با متراژ بالاتر و امكانات بيشتر ميانگين قيمتي بيشتري براي خريد يا اجاره دارند.

بهترين منطقۀ تهران براي خريد خانه كجاست؟

همانطور كه اشاره كرديم خانه‌هاي مناطق شمالي تهران سهم زيادي در گران‌ترين معاملات مسكن تهران دارند. هر متر از خانه‌ها و آپارتمان‌هاي منطقۀ 1، 2 و 3 تهران شايد به اندازه كل يك خانه در منطقۀ ديگر قيمت داشته باشد.

هر چند كه اين خانه‌ها و محلات به لحاظ امكانات و لوكس بودن متفاوت هستند اما بيشترين دليل اين اختلاف قيمت برند بالاشهر بودن اين مناطق در تهران است.

به همين دليل است كه مناطق شمالي تهران يعني منطقۀ يك، دو و سه شهرداري از ويژگي‌هاي منحصر به فردي برخوردار شدند كه سبب رشد زياد قيمت آن‌ها شده است.

پس اگر قصد خريد آپارتمان در بهترين نقطۀ شهر را داريد، پيشنهاد ما به شما محله‌هاي مختلف مناطق شمالي تهران است. از محلۀ سعادت آباد گرفته تا خيابان فرشته، ولنجك، ميرداماد، اندرزگو، جردن و...

براي بررسي ملك‌هاي اين محلات تهران مي‌توانيد به صفحۀ املاك تهران در سايت‌هاي تخصصي حوزۀ املاك مثل 2نبش، ديوار يا كيليد سر بزنيد و در بين آگهي‌ ملك‌هاي ثبت شده، خانۀ موردنظرتان را پيدا كنيد.

خريد خانه در 22 منطقۀ تهران

تهران شهري بزرگ و پر جمعيت است كه 22 منطقۀ شهرداري را شامل شده است. انتخاب هر كدام از اين مناطق براي خريد خانه و سكونت از شرايط متفاوتي برخوردار است.

مهم‌ترين تفاوت هر منطقه براي خريد خانه و آپارتمان و سكونت در آن، ميانگين قيمتي خريد و اجارۀ خانه است. به شكلي كه از يك منطقه تا منطقۀ ديگر فرق بسياري در قيمت خانه‌هاست.

بيشترين تفاوت هم در بين مناطق شمالي تهران و مناطق جنوبي آن ديده مي‌شود. در نتيجه شما بخش زيادي از گران‌ترين خانه‌هاي شهر را در مناطق شمالي پيدا خواهيد كرد اما در مناطق جنوبي خانه و آپارتمان با قيمت‌هاي كمتر و ارزان‌تر بسيار موجود است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۰۳ توسط:نويسنده محلات تهران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :