mahalat tehran mahalat tehran .

mahalat tehran

مشاورين املاك بازار مسكن تهران

مي‌دانيم كه نياز به مسكن از مهم‌ترين و تاثيرگذارترين نيازهاي انسان است. نيازي كه بر كل ابعاد زندگي او هم تاثير مي‌گذارد.

اما امروز ديگر تامين مسكن و سقفي امن به راحتي زمان‌هاي گذشته نيست. هر چند كه توسعۀ شهري و ساخت و سازها آسان‌تر و سريع‌تر شده است اما شرايط اقتصادي شما رو از داشتن سرپناهي امن دور و دورتر مي‌كند.

اما راه‌حل‌هايي هم هست كه هميشه به كمك شما خواهند آمد. امروز به يكي از بهترين سايت‌هاي حوزۀ املاك اشاره خواهيم كرد تا با بررسي آن بتوانيد سريع و مطمئن خانه‌دار شدن را تجربه كنيد.

خانه‌دار شدن با دونبش

اگر به دنبال يك خونه يا آپارتمان متناسب با بودجۀ خودتون هستيد و هنوز پيداش نكرديد، اينجا جايي است كه بايد زمان بذاريد.

با توجه به محله و خيابوني كه مدنظرتونه ميتونين در دونبش خونۀ موردنظرتون رو از بين صدها آگهي ملك به راحتي پيدا كنين.

هر چند رهن، اجاره و خريد خانه در تهران اين روزها كار سختي شده اما بدتر از اون قيمت مسكن و خانه‌ها در تهران است. خانه حتما گران‌ترين خريد خانوادۀ شما خواهد بود.

اما در دونبش ميتونين انتخاب‌ خريد و اجارۀ خونه رو با خيابان، قيمت و متراژ موردنظرتون محدود كنين و در زمانتون صرفه‌جويي كنيد.

فروش ملك در دونبش

اگر شما صاحب ملكي هستيد و به فكر واگذاري ملكتون هستيد، دونبش براي كمك به شما اينجاست.

شما ميتونين با ثبت آگهي ملكتون در دونبش در كمترين زمان ممكن مشتري خودتون رو پيدا كنيد. فرقي نميكنه كه ملكتون در كدوم منطقه باشه يا فروش، رهن و اجاره خونه مدنظرتونه. دونبش شما رو در كمترين زمان به مشتري‌تون ميرسونه.

پس با يك قدم ساده ملكتون رو در دونبش ثبت كنين.

افزايش سود معاملات مسكن براي مشاورين با دونبش

اگر مشاور املاك هستيد و در دوران قرنطينه هم معاملات زيادي رو از دست داديد، اين بار به 2نبش فرصت بديد تا كسب و كار شما رو در دنياي آنلاين توسعه بدهد.

شما با در اختيار داشتن اكانت‌هاي دونبش به راحتي مشتريان خودتون رو افزايش بديد و معاملات بيشتري رو رقم بزنيد.

با عضويت در 2نبش ميتونين تعداد زيادي آگهي ملك رو روزانه ثبت كنين و ملك‌هاي آمادۀ فروش و اجاره رو به مشتريانشون برسونين و سود كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۱۸ توسط:نويسنده محلات تهران موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :